Analysis of the Marketing Mix in a Chosen Company

Thesis title: Rozbor nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Author: Bílek, Ondřej
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Boháč, Aleš
Thesis language: Česky
Abstract:
Nástroje marketingového mixu ve sdružení fyzických osob 3B instruments, se zaměřením na distribuci. Cílem mé práce je analyzovat nástroje marketingového mixu, zhodnocení správnosti jejich využití ve sdružení 3B instruments a navrhnout možná opatření pro jejich zlepšení.
Keywords: nástroje; marketing; distribuce
Thesis title: Analysis of the Marketing Mix in a Chosen Company
Author: Bílek, Ondřej
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Boháč, Aleš
Thesis language: Česky
Abstract:
Marketing mix tools in the association of sole trader 3B instruments, with a view to distribution. The main goal of my research work is to analyze the present state of marketing mix tools, to evaluate the rightness of their utilize in the association 3B instruments and make a suggestion the possible recommendation for their improvement.
Keywords: instruments; distribution; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 11. 2009
Date of submission: 28. 5. 2010
Date of defense: 14. 9. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22908/podrobnosti

Files for download

    Last update: