Humour in Advertising

Thesis title: Humor a vtip v reklamě
Author: Krůtová, Iva
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Kohlová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části mapuje současnou situaci využití humorných reklam, sleduje historii, formy ale i právní stránku reklamy obecně. Podrobněji rozebírá problematiku erotiky, hudby a osobnosti v reklamě, ale také guerilla marketing, sociální reklamu a lidovou tvořivost. Hlavní důraz je však kladen na praktickou část práce, která popisuje marketingovou komunikaci společnosti Oskar (dnes Vodafone) a podrobněji ji rozebírá pomocí obsahové analýzy jejích TV spotů a dotazníkového šetření.
Keywords: dotazníkové šetření; obsahová analýza; Vodafone; upíří efekt; vtip; humor; reklama
Thesis title: Humour in Advertising
Author: Krůtová, Iva
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Kohlová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 5. 2007
Date of submission: 10. 5. 2007
Date of defense: 5. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5345/podrobnosti

Files for download

    Last update: