Marketing and economy of Telefónica O2 Czech Republic, a.s

Thesis title: Marketing a ekonomika TELEFONICA O2
Author: Janoušková, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Suchá, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. v roce 2009. Tyto aktivity analyzuje ze dvou pohledů, z pohledu rezidentního a korporátního. Součástí práce je i konkurenční analýza a porovnání aktivit největších konkurentů společnosti Telefónica O2.
Keywords: Marketing; Telekomunikace; Marketingová komunikace
Thesis title: Marketing and economy of Telefónica O2 Czech Republic, a.s
Author: Janoušková, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Suchá, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. v roce 2009. Tyto aktivity analyzuje ze dvou pohledů, z pohledu rezidentního a korporátního. Součástí práce je i konkurenční analýza a porovnání aktivit největších konkurentů společnosti Telefónica O2. The thesis deals with Telefónica O2 marketing activities over the year of 2009. These marketing activites are analysed from residential/consumer and business point of view. Part of the thesis is also competition analysis.
Keywords: Marketing; Telekomunication; Marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 10. 2009
Date of submission: 17. 8. 2010
Date of defense: 15. 9. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23465/podrobnosti

Files for download

    Last update: