-

Thesis title: Marketing hotelu Mövenpick
Author: Jachninová, Kateřina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Veselý, Pavel
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.
Keywords: hostů; spokojenost zaměstnanců; analýza konkurence; SWOT analýza; hotel; služby; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 5. 2007
Date of submission: 10. 5. 2007
Date of defense: 12. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5354/podrobnosti

Files for download

    Last update: