Draft of Marketing Mix Tools in MADETA, a.s

Thesis title: Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s
Author: Řádová, Dana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Teplý, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, provést marketingovou situační analýzu a analýzu současného stavu nástrojů marketingového mixu produktové řady. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout nový marketingový mix produktové řady.
Keywords: marketingová komunikace; distribuce; cena; produkt; marketingový mix; GE matice; BCG matice; SWOT analýza; PEST analýza; marketingová situační analýza
Thesis title: Draft of Marketing Mix Tools in MADETA, a.s
Author: Řádová, Dana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Teplý, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to characterize the company, implement the marketing situational analysis and the analysis of the current status of marketing mix tools of the product line. Based on the information obtained and shortcomings identified to propose a new marketing mix of the product line.
Keywords: promotion; place; price; product; marketing mix; GE matrix; BCGmatrix; SWOT analysis; PEST analysis; marketing situational analysis

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 2. 2010
Date of submission: 16. 6. 2010
Date of defense: 2. 9. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25102/podrobnosti

Files for download

Private annex
Private file
Download
Opponent's review
Private file
Download
Supervisor's review
Private file
Download
    Last update: