Business plan – Full service advertising agency

Thesis title: Podnikatelský plán - full servisová reklamná agentúra
Author: Martvoň, Miroslav
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Tyll, Ladislav
Opponents: Kumorowski, Sandra
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Abstrakt Práca "Podnikateľský plán -- Full servisová reklamná agentúra" sa venuje zostaveniu vízie realizácie projektu. V teoretickej časti som sa venoval náčrtu činností vo vnútri Full servisovej reklamnej agentúry z dostupných zdrojov. V práci popisujem možnosti správania inzerenta pri výbere, vyjednávaní a odmeňovaní práce reklamnej agentúry, vnútornú štruktúru reklamnej agentúry, proces tvorby reklamného rozpočtu, uvádzam dôvody pre využitie služieb reklamnej agentúry, spôsoby práce, predstavujem typy reklamných agentúr, spôsoby ich odmeňovania a uvádzam štandardný proces pri mediálnom plánovaní. V časti o podnikateľskom pláne krátko popisujem náležitosti tohto -- pre podnikateľa, kľúčových zamestnancov, investorov a finančné inštitúcie -- podstatného dokumentu. Praktická časť je rozdelená do 10 základných kapitol. Sú to zhrnutie, údaje o vlastníkovi a managemente, popis podnikateľskej príležitosti, umiestnenie sídla, opis technicko-technologickej časti, popis dodávateľov, popis postavenia na trhu a popis konkurencie, rozvíja stratégiu predaja služieb a napokon popisuje finančný plán, ktorého súčasťou sú štandardné výkazy: rozvaha, Cash Flow, výkaz zisku a strát, doplnený o zoznam finančných ukazateľov. Riziko projektu je popísané expertným hodnotením, analýzou citlivosti a je doplnené výpočtom bodu zvratu. Kľúčové slová: reklamná agentúra, integrovaná marketingová komunikácia, štruktúra reklamnej agentúry, komunikačná agentúra, podnikateľský plán.
Keywords: Komunikačná agentúra; Podnikatelský plán; Reklamná agentúra
Thesis title: Podnikatelský plán mediální agentury
Author: Martvoň, Miroslav
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Tyll, Ladislav
Opponents: Kumorowski, Sandra
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Abstrakt Práce "Podnikatelský plán -- Full servisová reklamní agentura" se věnuje sestavení vize realizace projektu. V teoretické části se věnuji náčrtu činností uvnitř Full servisové reklamní agentury s odstupních zdrojů. Popisuji možnosti chování inzerenta při výběru, vyjednávání a odměňování práce agentury, její vnitřní strukturu, proces tvorby reklamního rozpočtu. Dále uvádím důvody pro využití služeb reklamní agentury, způsob práce, představuji typy reklamních agentur, způsoby odměňování a uvádím standardní proces při mediálním plánování. V části o podnikatelském plánu krátce popisuji jeho náležitosti. Praktická část je rozdělena do základních kapitol. A to shrnutí, údaje o vlastníkovi a manažmentu, popis podnikatelské příležitosti, umístění sídla, popis technicko-technologické části, popis dodavatelů, postavení na trhu a konkurence. Dále rozvíjím strategii prodeje služeb a finanční plán, kterého součástí jsou standardní výkazy: rozvaha, výkaz Cash Flow, výkaz zisků a ztrát doplněný o seznam finančních ukazatelů. Riziko projektu je popsáno expertním hodnocením, analýzou citlivosti a je doplněno výpočtem bodu zvratu.
Keywords: Reklamní agentura; Komunikační agentura; Podnikatelský plán
Thesis title: Business plan – Full service advertising agency
Author: Martvoň, Miroslav
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Tyll, Ladislav
Opponents: Kumorowski, Sandra
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Business plan -- Full service advertising agency try to develop the basic vision of project realization. In theoretical part of paper I schedule the processes inside of the agency using available sources: the behavior of the client when choosing the agency, negotiation, rewarding, inner structure, process of creation of advertising budget. Also here is possible to find the reason for using of the services of advertising agency, types of advertising agencies, the reward and standard steps to create advertising plan. In part about business plan I shortly describe what is a business plan and which parts this document should contained. Practical part is divided into basic capitols: elevator pitch, information about owner and management, the opportunity, the place of business, technical-technological part, suppliers, market and competitors. Also there is possible to find sales strategy and financial plan -- balance sheet, Cash Flow, operation statement, financial indicators. The risk is described by expert evaluation, by sensitivity analyses of basic variables and by determination of break even
Keywords: Business Plan; Communication Agency; Advertising Agency

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Arts Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: The Department of Business Economics

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 3. 2010
Date of submission: 1. 9. 2010
Date of defense: 14. 9. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25818/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
Opponent's review
Private file
Download
Supervisor's review
Private file
Download
    Last update: