Communication Trends of Hairdressing Salons in EU and CR

Thesis title: Komunikační trendy kadeřnických studií v EU a ČR
Author: Vincencová, Hana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Postler, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je zanalyzovat komunikaci vyznamných kadeřnických studií na území EU a ČR, najít aktuální komunikační trendy a následně je aplikovat na příkladu vybraného studia a doporučit vhodné způsoby jeho komunikace. Součástí práce jsou i základní teoretická východiska marketingových a komerčních komunikací, jež byly základem pro analytickou část práce.
Keywords: kadeřnické studio; komerční komunikace; marketingová komunikace; trendy; kadeřnictví
Thesis title: Communication Trends of Hairdressing Salons in EU and CR
Author: Vincencová, Hana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Postler, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
The target of this thesis is to analyse communication strategy of the best hairstylists on the territory of the Europian Union and Czech Republlic, catch actual communication trends and consequently and to apply them to the example of chosen hairdresser's and recommend some useful way how to communicate. One part of this thesis is a methodology of marketing and communication, that an practical analysis based on.
Keywords: hairdresser´s; trend; communication; marketing communication; commercial communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 12. 2009
Date of submission: 15. 12. 2010
Date of defense: 31. 5. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23702/podrobnosti

Files for download

    Last update: