Analysis of Marketing Mix Tools in Fincentrum, a.s

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Fincentrum, a.s
Author: Tomasková, Hana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Votava, Libor
Opponents: Drahota, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je charakteristika firmy Fincentrum, a.s. a analýza současných nástrojů marketingového mixu. Dále práce obsahuje zhodnocení marketingových praktik, porovnání firmy s konkurencí a návrh případných doporučení na vylepšení situace.
Keywords: doporučení; marketingový mix; porovnání
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in Fincentrum, a.s
Author: Tomasková, Hana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Votava, Libor
Opponents: Drahota, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this work is characteristic Fincentrum Company, Inc. and analysis of current instruments of the marketing mix. Further work includes evaluation of marketing practices, comparing the company with the competition and if necessary recommendations to improve the situation.
Keywords: marketing mix; recommendations; comparing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Social Sciences

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 4. 2010
Date of submission: 30. 4. 2011
Date of defense: 16. 5. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/26210/podrobnosti

Files for download

    Last update: