The cultural items impact on marketing

Thesis title: Vliv kulturních prvků na marketing
Author: Svatošová, Michaela
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Šindelář, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje jednotlivé kulturní prvky, které ovlivňují marketing. Uvádí také vliv kulturních dimenzí. Práce se zabývá reklamou, ve které se popsané kulturní prvky či dimenze mohou vyskytovat. Jsou zde uvedeny národní styly reklamy v rámci Evropské unie. V práci je uveden výzkum, který se věnuje vybraným kulturním prvkům. Konkrétně se jedná o jazyk v reklamních textech a o barvy, které vyjadřují obor podnikání. V závěru práce je zhodnocení reklamní kampaně společnosti Philips z hlediska kulturních dimenzí.
Keywords: reklama; kulturní dimenze; kulturní prvky; kultura
Thesis title: The cultural items impact on marketing
Author: Svatošová, Michaela
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Šindelář, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 5. 2007
Date of submission: 11. 5. 2007
Date of defense: 13. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5442/podrobnosti

Files for download

    Last update: