Analysis of Marketing Mix Tools in the company Akuna

Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in the company Akuna
Author: Kubíčková, Magda
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Ezrová, Hana
Opponents: Ezrová, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Keywords: produkt;distribuce;cena;promotion;Multilevel Marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: -
Date of submission: -
Date of defense: 5. 6. 2007
Identifier in the InSIS system:

Files for download

    Last update: