Contemporary trends in the commercial communication focused on the purchasing cycle

Thesis title: Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus
Author: Nováková, Markéta
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Rozlivka, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce definuje pojem komerční komunikace, zejména složky komunikačního mixu. Především pak analyzuje současnou situaci v komerčních komunikacích, jaké probíhají změny a popisuje trendy v oslovování zákazníků.Jedna kapitola je věnována Nákupnímu cyklu, který je produktem agentury McCann-Erickson.
Keywords: trendy; nákupní chování; komerční komunikace
Thesis title: Contemporary trends in the commercial communication focused on the purchasing cycle
Author: Nováková, Markéta
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Rozlivka, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis explains the term the commercial communication, especially parts of the communication mix. But mainly it analyzes contemporary situation in the commercial communication, which changes are happening and it also describes trends in the adressing the customers. One chapter is dedicated to the Purchasing cycle which is a product of the McCann-Erickson advertising agency.
Keywords: trends; commercial communication; purchasing behaviour

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 6. 2010
Date of submission: 28. 12. 2010
Date of defense: 13. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/26753/podrobnosti

Files for download

    Last update: