International comparison of strategies of selected retailing firms

Thesis title: Mezinárodní srovnání strategií vybraných distribučních řetězců
Author: Machek, Martin
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Kelerová, Vladimíra
Thesis language: Česky
Abstract:
V posledních letech dochází v mezinárodní distribuční politice k dynamickým změnám. Maloobchodní řetězce se začínají stávat dominantními firmami jak na svých domácích, tak i na mezinárodních trzích. Jejich podnikatelské aktivity přitom v mnoha případech přímo ovlivňují ekonomiku celého státu. Mezi nejúspěšnější společnosti světa patří americká společnost Wal Mart, největší firma na světě z hlediska docilovaného obratu a francouzský Carrefour, největší distribuční společnost na evropském trhu. Hlavním cílem diplomové práce je analýza strategických konceptů těchto společností a faktorů, které jejich úspěch podmínily. Na základě komparace zvolených strategických přístupů jsou identifikovány jejich hlavní výhody a slabiny.
Keywords: trendy; strategie; distribuce; Wal Mart; Carrefour
Thesis title: International comparison of strategies of selected retailing firms
Author: Machek, Martin
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Kelerová, Vladimíra
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 5. 2007
Date of submission: 12. 5. 2007
Date of defense: 11. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5465/podrobnosti

Files for download

    Last update: