-

Thesis title: Budování značky vybrané firmy
Author: Gregovská, Eva
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Bílková, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je postihnout aktivity marketingové komunikace, spojené s budováním pozice značky Hilti v českém tržním prostředí. Na základě současného stavu těchto aktivit jsou zde navrženy a doporučeny některé alternativní cesty k dalšímu zlepšování a posilování všeobecného povědomí napříč odbornou veřejností.
Keywords: Hilti s r.o.; komunikace; marketingové přostředí

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 6. 2006
Date of submission: 27. 6. 2006
Date of defense: 31. 8. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3272/podrobnosti

Files for download

    Last update: