-

Thesis title: Analýza vybraných marketingových aktivit retailového řetězce Interspar
Author: Čejková, Klára
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Bučan, Pavel
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce hodnotní marketingové aktivity, zejména marketingové komunikační aktivity retailového řetězce Interspar. Detailněji hodnotí marketingovou komunikaci řetězce podle letákové akce. Soustřeďuje se na fakt, zda marektingové aktivity jsou pro podnik přínosné a zda ovlivňují výsledky hospodaření, vývoj řetězce na trhu a ohled je brán i na počet zákazníků.
Keywords: leták; Interspar; komunikace; marketing; retailové řetězce

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 5. 2007
Date of submission: 13. 5. 2007
Date of defense: 13. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5476/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: