Analysis of the process of entrance of Chupa Chups S.A. on international markets

Thesis title: Analýza procesu vstupu firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy
Author: Žáčková, Veronika
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Král, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá procesem vstupu španělské firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy s jejími klíčovými produkty - klasickým lízátkem Chupa Chups a bonbóny Smint. V práci je nejprve společnost představena a zasazena do konkurenčního prostředí, poté se práce věnuje formám a chronologii vstupů do jednotlivých zemí a nakonec práce analyzuje mezinárodní marketingovou strategii společnosti Chupa Chups. V práci jsou analyzovány také problémy, se kterými se společnost v procesu vstupu na mez. trhy potýkala.
Keywords: mezinárodní marketing; sektor cukrovinek; Smint; Chupa Chups; vstup firmy na mezinárodní trhy
Thesis title: Analysis of the process of entrance of Chupa Chups S.A. on international markets
Author: Žáčková, Veronika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Král, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 6. 2006
Date of submission: 27. 6. 2006
Date of defense: 12. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3273/podrobnosti

Files for download

    Last update: