Marketing strategy of a selected brand

Thesis title: Marketingová stratégia vybranej značky
Author: Koišová, Stanislava
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Odehnalová, Jitka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Témou mojej bakalárskej práce je "Marketingová stratégia vybranej značky". Hlavným cieľom mojej práce je analyzovať marketingovú stratégiu módnej značky Orsay a následne navrhnúť zodpovedajúce zlepšenia. Celá práce je koncipovaná do troch základných blokov. Teoretická časť predstavuje základné teoretické východiská, na ktoré následne aplikujem v praktickej časti súčasnú marketingovú stratégiu značky Orsay. Poslednú časť tvorí vlastný dotazníkový výskum, jeho výsledky a navrhnuté opatrenia a zlepšenia, ktoré by mohli dopomôcť k nárastu predaja a tým aj ziskov.
Keywords: Značka; Orsay; Marketingová stratégia; Marketing
Thesis title: Marketingová strategie vybrané značky
Author: Koišová, Stanislava
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Odehnalová, Jitka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je "Marketingová strategie vybrané značky". Hlavním cílem mé práce je analyzovat marketingovou strategii módní značky Orsay a následně navrhnout odpovídající zlepšení. Celá práce je koncipována do tří základních bloků. Teoretická část představuje základní teoretická východiska, na které následně aplikuji v praktické části současnou marketingovou strategii značky Orsay. Poslední část tvoří vlastní dotazníkový výzkum, jeho výsledky a navrhovaná opatření a zlepšení, které by mohly dopomoci k nárůstu prodeje a tím i zisků.
Keywords: Orsay; Značka; Marketingová strategie; Marketing
Thesis title: Marketing strategy of a selected brand
Author: Koišová, Stanislava
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Odehnalová, Jitka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Topic of my bachelor degree thesis is Marketing strategy of a selected brand. The aim of my thesis is to analyse the marketing strategy of fashion brand Orsay and to suggest certain improvements. The thesis has three basic parts. Theoretical part represents basic theory, concerning marketing strategy, which I build on in second - practical part. The later considers actual strategies of Orsay. The third part is based on my own research and contains results of the questionnaire I developped for this occasion as well as suggested improvements and steps that could eventually lead to growth of sales and the profit.
Keywords: Brand; Marketing; Marketing strategy; Orsay

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 10. 2010
Date of submission: 31. 5. 2011
Date of defense: 8. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/27827/podrobnosti

Files for download

    Last update: