The Role of Academical Trade Fair in Marketing Mix of School

Thesis title: Role akademických veletrhů v marketingovém mixu školy
Author: Rešlová, Pavlína
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kincl, Tomáš
Opponents: Přibil, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce je zaměřena na školní veletrhy. Obsahuje posouzení, jaké místo zaujímají v marketingovém mixu. Práce se zabývá otázkou, proč je vhodné marketingové řízení školy. Nastiňuje složky, které jsou zahrnuty při vystavování na veletrhu. Součástí obsahu je zhodnocení jednoho z akademických veletrhů a posouzení, jak si zde stojí Vysoká škola ekonomická konkrétně Fakulta managementu.
Keywords: Gaudeamus 2010; marketingový mix; veletrhy
Thesis title: The Role of Academical Trade Fair in Marketing Mix of School
Author: Rešlová, Pavlína
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kincl, Tomáš
Opponents: Přibil, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
The work is aimed at school fairs. Includes assessing their position in the marketing mix. The work deals with the question, why should the marketing management school. It outlines the components that are included in exhibiting at the fair. Contents includes evaluation of one academic fairs and assessmen how are leading the University of Economics Faculty of Management specifically.
Keywords: Gaudeamus 2010; marketing mix; fairs

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Information Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 5. 2010
Date of submission: 30. 4. 2011
Date of defense: 8. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/26534/podrobnosti

Files for download

    Last update: