Ambiente - Assessment of the shopping atmosphere in franchise

Thesis title: Ambiente - posúdenie nákupnej atmosféry vo frančízingovej jednotke
Author: Štucková, Ivana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Turnerová, Lenka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Táto bakalárska práca hodnotí nákupnú atmosféru v dvoch jednotkách frančízingového reťazca Ambiente, ktorými sú jednotka Restaurante Brasileiro v Slovanskom dome a jednotka na ulici U radnice. V práci skúmam aj vplyv frančízingu na nákupnú atmosféru v týchto jednotkách. Teoretická časť vymedzuje pojem nákupná atmosféra, kritéria jej hodnotenia, metódy slúžiace na jej zhodnotenie a definuje pojem frančízing. V praktickej časti sú obe jednotky porovnané a obsahuje odporúčania na vylepšenie nákupnej atmosféry. Okrem toho je v nej obsiahnutý vplyv frančízingu v daných jednotkách.
Keywords: Restaurante Brasileiro; frančízing; nákupná atmosféra
Thesis title: Ambiente - posouzení nákupní atmosféry ve franšízingové jednotce
Author: Štucková, Ivana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Turnerová, Lenka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou jednotkách franšízingového řetězce Ambiente, kterými jsou jednotka Restaurante Brasileiro ve Slovanském domě a jednotka na ulici U radnice. V práci zkoumám i vliv franšízingu na nákupní atmosféru v těchto jednotkách. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení, metody sloužící na její zhodnocení a definuje pojem franšízing. V praktické části jsou obě jednotky porovnané a obsahuje odporučení na vylepšení nákupní atmosféry. Kromě toho je v ní obsáhnutý vplyv franšízingu v daných jednotkách.
Keywords: Restaurante Brasileiro; franšízing; nákupní atmosféra
Thesis title: Ambiente - Assessment of the shopping atmosphere in franchise
Author: Štucková, Ivana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Turnerová, Lenka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the shopping atmosphere in two units of franchising Ambiente chain: Restaurante Brasileiro in Slovanský dům and the one on the street U radnice. In this work, I investigate the effect of franchising on the shopping atmosphere in these units. The theoretical part defines the concept of shopping atmosphere, its evaluation criteria and methods used to evaluate and define the term of franchising. In the practical part, the units are compared and it contains a recommendation how to improve the shopping atmosphere and, moreover, it deals with the impact of franchising in these units.
Keywords: Restaurante Brasileiro; franchising; shopping atmosphere

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 11. 2010
Date of submission: 31. 5. 2011
Date of defense: 7. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/28816/podrobnosti

Files for download

    Last update: