Marketing strategy of the tourism destination Bad Oeynhausen

Thesis title: Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace
Author: Dlouhý, Zdeněk
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Petrů, Zdenka
Opponents: Houška, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Teoretická část je zaměřena na problematiku destinačního marketingu a managementu. Autor rovněž rozebírá specifika destinačního marketingu jako součásti městského marketingu. Součástí praktické části jsou analýzy primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v Bad Oeynhausen, SWOT analýza a analýza základních ukazatelů cestovního ruchu. Na základě analýz a vyhodnocení současné marketingové politiky destinační agentury Staatsbad Bad Oeynhausen GmbH je připravena marketingová strategie pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Součástí této strategie je segmentace trhu a výběr cílových segmentů, stanovení mise a dlouhodobých cílů, positioning a nastavení marketingového mixu.
Keywords: destinace cestovního ruchu; cestovní ruch; marketingová strategie
Thesis title: Marketing strategy of the tourism destination Bad Oeynhausen
Author: Dlouhý, Zdeněk
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Petrů, Zdenka
Opponents: Houška, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is to prepare a marketing strategy for the tourism destination Bad Oeynhausen. The theoretical part is focused on the specifics of the destination marketing and management. The other part brings a marketing strategy for Bad Oeynhausen which is based on the analysis of the tourism potential and marketing activities of the tourism agency Staatsbad Bad Oeynhausen GmbH.
Keywords: Tourism; Destination marketing; Marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 2. 2010
Date of submission: 20. 12. 2010
Date of defense: 7. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25217/podrobnosti

Files for download

    Last update: