Celebrity marketing

Thesis title: Celebrity marketing
Author: Kočišová, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Hejduková, Jaroslava
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat s nimi a v závěru jsou popsané výhody a nevýhody využití celebrit v reklamě. Praktická část se zaměřuje na porovnání České republiky a zahraničí ve vnímání a ovlivňování zákazníků celebritami.
Keywords: referenční skupina; vliv celebrit; vnímání celebrit; reklama; marketing; celebrity
Thesis title: Celebrity marketing
Author: Kočišová, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Hejduková, Jaroslava
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2007
Date of submission: 14. 5. 2007
Date of defense: 13. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5513/podrobnosti

Files for download

    Last update: