-

Thesis title: Analýza využití mužů a žen v reklamě
Author: Nováčková, Hana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Puchýř, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématikou využití mužů a žen v televizní reklamě. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, reklama, rámcově problematika genderu a jsou zde uvedeny výsledky výzkumů společností Median a Factum Invenio. Po teoretické části následuje obsahová analýza televizních reklam a focus group. Završením práce je porovnání výsledků získaných uvedenými metodami a vyvození závěrů.
Keywords: focus group; obsahová analýza; gender; reklama; marketingová komunikace

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2007
Date of submission: 14. 5. 2007
Date of defense: 11. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5514/podrobnosti

Files for download

    Last update: