Recommended marketing strategy for a starting small company

Thesis title: Návrh marketingové strategie pro začínající malý podnik
Author: Hanzlík, Radek
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Stehlíková, Miroslava
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je vypracování návrhu marketingové strategie pro začínající podnik, kterým je závodní dráha pro amatérské závody automobilů. Samotnému návrhu předchází teoretická část zaměřená na složky tvorby marketingové strategie a objasňující problematiku nových marketingových trendů. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány pro vlastní návrh marketingové strategie s přihlédnutím k výsledkům marketingového výzkumu provedeného pomocí dotazníku.
Keywords: marketingová komunikace; marketing; marketingová strategie
Thesis title: Recommended marketing strategy for a starting small company
Author: Hanzlík, Radek
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Stehlíková, Miroslava
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis deals with recommended marketing strategy for a starting small company, which business is based on renting cheap racing cars and racing circuit. The main objective of this thesis is to recomend marketing strategy which makes use of the latest marketing trends and takes into account results from marketing research based on questionnaire.
Keywords: marketing; marketing strategy; marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 11. 2010
Date of submission: 31. 5. 2011
Date of defense: 2. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/29144/podrobnosti

Files for download

    Last update: