-

Thesis title: Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Author: Blechová, Štěpánka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Kamarytová, Monika
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla zveřejněna.
Keywords: měření firemní filantropie; komunikace firemní filantropie; společenská odpovědnost; firemní filantropie; filantropie

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2007
Date of submission: 14. 5. 2007
Date of defense: 14. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5521/podrobnosti

Files for download

    Last update: