Analysis of selected Cooperatives from the point-of-view of Marketing Environment and Communication Mix

Thesis title: Analýza vybrané družstevní organizace z pohledu marketingového prostředí a komunikačního mixu
Author: Zelená, Veronika
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Dvořák, Jiří
Opponents: Nohejlová, Veronika
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a marketingové komunikace ve výrobním družstvu Jas v.d. V této práci jednak navrhnu opatření, která by byla vhodná zavést u zjištěných nedostatků a také se zaměřím na možnosti využití internetové komunikace ve společnosti.
Keywords: marketing; marketingová komunikace; komunikační mix
Thesis title: Analysis of selected Cooperatives from the point-of-view of Marketing Environment and Communication Mix
Author: Zelená, Veronika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Dvořák, Jiří
Opponents: Nohejlová, Veronika
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis analyzes the marketing environment and marketing communication in the cooperative society Jas v.d. In this work, both propose measures that would be appropriate to implement the identified deficiencies, and also focus on the possibilities of internet communication in society.
Keywords: marketing; internet communication; marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 11. 2009
Date of submission: 30. 3. 2011
Date of defense: 1. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23251/podrobnosti

Files for download

    Last update: