-

Thesis title: Analýza marketingových nástrojů vybraného hotelu
Author: Pletka, Jan
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Píša, Karel
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématické zaměření práce je marketing hotelu. Práce se zabývá konkrétním malým hotelem, který se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Cílem práce je nejprve analýza konkurenční pozice hotelu a poté analýza marketingového mixu zkoumaného hotelu, autor se tak snaží nalézt možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů marketingového mixu hodnotí a navrhuje možné změny, které by hotelu pomohly oživit zájem zákazníků o jeho služby.
Keywords: cestovní ruch; hotelnictví; marketingový mix; marketing hotelu

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2007
Date of submission: 14. 5. 2007
Date of defense: 5. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5530/podrobnosti

Files for download

    Last update: