-

Thesis title: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Izraele
Author: Gajdušková, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Šípková, Martina
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce charakterizuje základní vlastnosti trhu, pilíře, na nichž je postavena izraelská ekonomika, silné i problémové oblasti a dosavadní vývoj relevantních charakteristik trhu. Zabývá se i kulturou a jejími specifiky, zvláště při obchodním jednání. Je založena na PEST analýze. Popisuje přírodní prostředí, společnost a kulturu, politický systém a právní normy. Největší pozornost je věnována ekonomickému prostředí a jeho vývoji. Významnou část tvoří zahraniční obchod, protože Izrael je malý stát a je závislý na obchodu s ostatními zeměmi. Samostatná kapitola je věnována obchodu s ČR, který vykazuje rostoucí tendenci.
Keywords: zahraniční obchod; ekonomika; kultura; společnost; Izrael

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2007
Date of submission: 14. 5. 2007
Date of defense: 19. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5531/podrobnosti

Files for download

    Last update: