-

Thesis title: Strategie společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a zahraničních trzích
Author: Kouřilová, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Čížek, Erik
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a hlavních exportních trzích. Vychází ze zhodnocení externích a interních vlivů a vyzdvihuje charakteristické rysy jednotlivých trhů. Zaměřuje se také na srovnání marketingových strategií na těchto trzích a pokouší se navrhnout co nejefektivnější řešení do budoucna.
Keywords: klíčové thry; marketinová strategie; analýza prostředí

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2007
Date of submission: 14. 5. 2007
Date of defense: 19. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5561/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: