-

Thesis title: Franšízink jako metoda vstupu na trh
Author: Píšťková, Petra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kohlová, Lenka
Opponents: Vohralík, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje podstatu franchisingu, předpoklady jeho úspěšného fungování a jeho přednosti a nedostatky jak pro franchisory, tak pro franchisanty. Dále je zde popsáno, jak probíhá tvorba franchisingového souboru, a jsou analyzovány nezbytné náležitosti franchisingového podnikání, tj. franchisingová smlouva a manuál. Především je zde však zhodnocen a analyzován franchisingový koncept společnosti EURECA SHOPS s.r.o., která provozuje v ČR síť prodejen pečiva a rychlého občerstvení PANERIA a od roku 2001 poskytuje své know-how i na základě franchisy.
Keywords: koncept Paneria; tvorba franchisingového souboru; franchising

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 5. 2007
Date of submission: 15. 5. 2007
Date of defense: 6. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5572/podrobnosti

Files for download

    Last update: