-

Thesis title: Analýza komunikačního mixu divize AAD společnosti 3M Česko, s.r.o
Author: Tejkal, Stanislav
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Sekanina, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza komunikačního mixu autoopravárenské divize společnosti 3M Česko, s.r.o. Samotné analýze předcházela stručná charakteristika společnosti, charakteristika trhu z hlediska tržních subjektů a určitých specifk trhu. V samotné analýze jsem hodnotil vyváženost složení komunikačního mixu, používání jednotlivých nástrojů s ohledem na efektivitu vynaložených finančních prostředků.
Keywords: osobní prodej; podpora prodeje; autoopravárenství; komunikační mix; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 5. 2007
Date of submission: 15. 5. 2007
Date of defense: 14. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5592/podrobnosti

Files for download

    Last update: