Direct marketing and car market

Thesis title: Direct marketing a automobilový trh
Author: Humaj, Matúš
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Bártová, Hilda
Opponents: Černá, Jitka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na direct marketing v úzkom spojení s automobilovým trhom v Českej republike. V teoretickej časti približuje direct marketing ako jednu z disciplín marketingovej komunikácie, hovorí o jeho výhodách, nevýhodách, úlohách, nástrojoch a právnej úprave. V praktickej časti sa pomocou analýzy trhu a dotazníka snažím nájsť slabé miesto trhu a navrhujem spôsob využitia direct marketingu.
Keywords: automobilový trh; marketingová komunikácia; direct marketing
Thesis title: Direct marketing a automobilový trh
Author: Humaj, Matúš
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Bártová, Hilda
Opponents: Černá, Jitka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na direct marketing v těsném spojení s automobilovým trhem v České republice. V teoretické části přibližuje direct marketing jako jednou z disciplín marketingové komunikace, hovoří o jeho výhodách, nevýhodách, úkolech, nástrojích a právní úpravě. V praktické části se pomoci analýzy trhu a dotazníku snažím najít slabé místo trhu a navrhuji způsob využití direct marketingu.
Keywords: direct marketing; automobilový trh; marketingová komunikace
Thesis title: Direct marketing and car market
Author: Humaj, Matúš
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Bártová, Hilda
Opponents: Černá, Jitka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bachelor's thesis focuses on direct marketing in close links with car market in Czech republic. Theoretical part points to direct marketing like event of marketing communication, it mentions about advantages and disadvantages, functions, tools and about adjustmen. In practical part I try to find the weak site of the market by the help of market's analysis and questionnaire and I propose the concept of direct marketing utilization.
Keywords: car market; markting communication; direct marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 3. 2011
Date of submission: 10. 6. 2011
Date of defense: 29. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/31430/podrobnosti

Files for download

    Last update: