-

Thesis title: Sociálněpsychologická teorie a její aplikace v marketingové komunikaci
Author: Karlíček, Miroslav
Thesis type: Disertační práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Kostková, Hana; Přibová, Marie; Tichá, Ivana
Thesis language: Česky
Abstract:
Disertační práce zpracovává základní sociálněpsychologické teorie a výzkum do podoby, která má být aplikovatelná v komunikační praxi českých firem, neziskových organizací a státních institucí. Práce poskytuje metodologická východiska ke zkvalitnění přípravy komunikačních strategií i jednotlivých komunikačních nástrojů, a to ve srozumitelné a ucelené formě. Teoretický materiál je propojen s řadou příkladů z české i zahraniční komunikační praxe. Práce je využitelná zejména marketingovými pracovníky z nadnárodních společností a odborníky z komunikačních agentur.
Keywords: teorie komunikace; komunikační mix; sociální psychologie; marketing; Marketingová komunikace

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní ekonomické vztahy
Type of study programme: Doktorský studijní program
Assigned degree: Ph.D.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 5. 2007
Date of submission: 16. 5. 2007
Date of defense: 19. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5631/podrobnosti

Files for download

    Last update: