Marketing communications focused on the Jemca brand

Thesis title: Marketingová komunikace se zaměřením na značku Jemča
Author: Holešínská, Barbora
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Nováčková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je nejprve zařadit marketingovou komunikaci mezi nástroje marketingového mixu a pomocí literatury vysvětlit,co se pod těmito pojmy skrývá a následně zanalyzovat používání jednotlivých prvků marketingové komunikace v praxi. V praktické části se proto řešitel zaměří konkrétně na značku Jemča.
Keywords: marketing; Jemča; marketingová komunikace; reklama
Thesis title: Marketing communications focused on the Jemca brand
Author: Holešínská, Barbora
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Nováčková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
The objective of this Bachelor Thesis is firstly to classify marketing communications as a part of the marketing mix and using literature to explain these terms. Secondly, the author will analyse how these elements are used in an actual company. To do so, author will in the practical part target the Jemča brand.
Keywords: commerce; Jemca; marketing; marketing communications

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 5. 2010
Date of submission: 30. 5. 2011
Date of defense: 29. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/26507/podrobnosti

Files for download

    Last update: