International comparison of forms of internet promotion

Thesis title: Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání
Author: Crha, Jiří
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sedláček, Jiří
Opponents: Hošková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce si klade za cíl utřídit a analyzovat jednotlivé formy internetové reklamy a podrobit jednotlivé formáty mezinárodnímu srovnání. Zabývá se rovněž srovnáním internetové reklamy s reklamou v jiných médiích. Zachycuje poslední trendy a tendence na internetovém reklamním trhu v České republice i ve vyspělých zemích, srovnává jednotlivé formy internetové reklamy podle jejich použití na konkrétním trhu. Částečně se zabývá i komparací vyhledávacích služeb na internetu.
Keywords: vyhledávácí služby internetu; grafická reklama; kontextová reklama; bannery; internetová reklama
Thesis title: International comparison of forms of internet promotion
Author: Crha, Jiří
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Sedláček, Jiří
Opponents: Hošková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 5. 2007
Date of submission: 1. 6. 2007
Date of defense: 19. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5636/podrobnosti

Files for download

    Last update: