Web desing for small construction company

Thesis title: Návrh webových stránek malé stavební firmy
Author: Konáš, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Molnár, Zdeněk
Opponents: Drašnar, Jaromír
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření webových stránek pro malou stavební firmu a navržení marketingového auditu v rozsahu možností firmy. Některé metody se implementují v rámci tvorby webu a některé budou sloužit jako podklady pro další možné kroky do budoucna. Teoretická část práce pojednává o postupu při tvorbě webových prezentací malé organizace a je zaměřena na pravidla a metodiky, které by měly být dodrženy za účelem vytvoření kvalitních webových stránek. Dále je zde popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a následně pro samotné návštěvníky. Po teoretické části následuje část praktická, která díky získaným znalostem a vlastním zkušenostem autora popisuje tvorbu webové prezentace pro firmu Promonasta na základě provedených analýz a navržení optimální marketingové strategie. Hlavním cílem práce je snaha zlepšit dosavadní "špatnou" pozici firmy na Internetu, a tím jí přilákat potencionální zákazníky.
Keywords: analýza konkurence; internetový marketing; tvorba webových stránek; webové stránky; stavební firma
Thesis title: Web desing for small construction company
Author: Konáš, Jan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Molnár, Zdeněk
Opponents: Drašnar, Jaromír
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis is focused on creating a website for a small construction company and designing the marketing audit within the capability of the company. Some methods are implemented during creating the website and some will serve as bases for other possible steps in the future. The theoretical part deals with the process of creating websites for small organisations and is focused on rules and procedures, which should be followed in order to create quality web pages. There is also described which role plays the website for organizations and for customers. After the theoretical part follows the practical part, which describes the creation of website for the company Promonasta. This creation is according to knowledge and own experience of the author, based on analysis and design of optimal marketing strategy. The main aim of this thesis is to improve the existing "bad" position of the firm on the Internet and thus attracts possible customers.
Keywords: internet marketing; construction company; competion analysing; creating web pages; web pages

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Information Technologies

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 1. 2011
Date of submission: 30. 5. 2011
Date of defense: 24. 8. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/30023/podrobnosti

Files for download

    Last update: