-

Thesis title: Strategie české obchodní firmy v podmínkách volného trhu
Author: Švec, Matěj
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Cimler, Petr
Opponents: Urbanová, Michaela
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou, finanční a logistickou strategii obchodní firmy. Z pohledu marketingu jsou použity metody PEST analýza, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. Z finanční analýzy je práce zaměřena na analýzu poměrových ukazatelů. Oblasti analýzy logistiky je rozdělena do částí logistika prodeje, nákupu a výroby.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 5. 2007
Date of submission: 17. 5. 2007
Date of defense: 14. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5650/podrobnosti

Files for download

    Last update: