Analysis of Marketing Mix Tools in NATE, a.s

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě NATE, a.s
Author: Neuvirt, David
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Hašková, Simona
Opponents: Kozlová, Taťána
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je charakterizovat firmu NATE, a. s. a analyzovat uplatňování jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě této analýzy pak navrhnout opatření, která by přispěla k lepšímu využívání těchto nástrojů a k lepšímu chodu celé firmy.
Keywords: Produkt; Propagace; Distribuce; Cena; Marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in NATE, a.s
Author: Neuvirt, David
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Hašková, Simona
Opponents: Kozlová, Taťána
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this bachelor work is to charakterize the company NATE, a. s. and analyse using particular instruments of the marketing mix. Base on this analysis suggest some steps, which would contribute to better using of this instruments and to better working of the whole company.
Keywords: Promotion; Place; Marketing mix; Price; Product

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 4. 2008
Date of submission: 30. 6. 2010
Date of defense: 8. 9. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20389/podrobnosti

Files for download

    Last update: