Internet marketing and new trends

Thesis title: Internetový marketing a nové trendy
Author: Babec, Martin
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Fidler, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.
Keywords: segmentace internetové populace; sociální sítě; internetová reklama; SEO; internetový marketing
Thesis title: Internet marketing and new trends
Author: Babec, Martin
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Fidler, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Internet population in Czech republic and its segmentation. Development of advertisement spending into internet. Types of internet advertising in the Czech republic. New trends of internet marketing (social networks, geolocation services, mobile marketing). Proposal of low-cost marketing campaign on internet (using wide range of communication channels of internet marketing).
Keywords: Facebook; segmentation of the Internet population; social networks; internet advertising; SEO; internet marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 11. 2010
Date of submission: 15. 8. 2011
Date of defense: 21. 9. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/28658/podrobnosti

Files for download

    Last update: