Instore communication in the Czech Republic

Thesis title: Instore komunikace v České republice
Author: Hlaváč, Ján
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje a především instore reklamou. Cílem práce je analyzovat problematiku instore komunikace se zaměřením na jednotlivé POS materiály a instore média, posoudit efektivitu vybraných formátů a přiblížit trendy v této oblasti a ukázat aplikaci na konkrétní značce se zdůrazněním nejvíce využívaných nástrojů.
Keywords: BTL komunikace; pos; instore komunikace
Thesis title: Instore communication in the Czech Republic
Author: Hlaváč, Ján
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis deals with communication at the point of sale and instore advertising in particular. The aim is to analyze instore communication as such, with focus on selected POS materials and instore media, to assess the effectiveness of different formats and introduce trends in the area and demonstrate the use on a specific brand, emphasizing the most used tools.
Keywords: instore communication; BTL support; POS material

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 3. 2010
Date of submission: 1. 9. 2010
Date of defense: 29. 11. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25939/podrobnosti

Files for download

    Last update: