Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies

Thesis title: Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Author: Král, Petr
Thesis type: Disertační práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Štensová, Antonia; Lošťáková, Hana; Pour, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.
Keywords: konkurenceschopnost; call- centrum; virtuální kancelář; internet; marketingová komunikace; marketing
Thesis title: Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Author: Král, Petr
Thesis type: Dissertation thesis
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Štensová, Antonia; Lošťáková, Hana; Pour, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní ekonomické vztahy
Type of study programme: Doktorský studijní program
Assigned degree: Ph.D.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 5. 2007
Date of submission: 21. 5. 2007
Date of defense: 19. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5748/podrobnosti

Files for download

    Last update: