-

Thesis title: Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (DM drogerie)
Author: Stibořík, Pavel
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: Mikeš, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se teoreticky i prakticky zabývá významem postavení loajálního zákazníka k řetězci retailingové firmy, v tomto případě k DM drogerii. Kromě analýzy vztahu zákazníka a jeho loajality k firmě je důraz kladen na komparaci úrovně spokojenosti zákazníka z velkoměsta oproti zákazníkovi z velkoměsta. To je podstatou především závěrečné části bakalářské práce, kde jsou zpracovány a interpretovány údaje z vlastního výzkumu z DM drogerie. Přitom se výchází z poznatků z předchozí části, kde jsou teoreticky popsány náležitosti výzkumu trhu.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 5. 2007
Date of submission: 22. 5. 2007
Date of defense: 8. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5754/podrobnosti

Files for download

    Last update: