-

Thesis title: Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka
Author: Pokorná, Vlasta
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vlček, Radim
Opponents: Heřman, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Analyzování rozdílů mezi jednotlivými metodami kvantifikace hodnoty pro zákazníka z praktického hlediska, interpretace výsledků a formulace výhod a nevýhod jednotlivých metod (aditivní, substrakční a poměrová metoda měření hodnoty pro zákazníka).
Keywords: měření hodnoty pro zákazníka; univerzální pojetí; inovační pojetí; marketingové pojetí; Hodnota pro zákazníka

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 5. 2007
Date of submission: 22. 5. 2007
Date of defense: 13. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5774/podrobnosti

Files for download

    Last update: