Proposal for marketing communications for Hotel 16 At St. Catherine

Thesis title: Návrh marketingové komunikace pro Hotel 16 U Sv. Kateřiny
Author: Kožíšková, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Procházková, Markéta
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingový a komunikační mix Hotelu 16 U Sv. Kateřiny. V práci jsou definovány marketingové nástroje využívané v oboru hotelnictví, SWOT analýza a segmentace. Z provedené analýzy jsou následně odvozeny jednotlivá doporučení pro zvýšení efektivity využívaných marketingových komunikačních nástrojů.
Keywords: e-marketing; SWOT analýza; sociální média; hotelnictví; marketingová komunikace; segmentace
Thesis title: Proposal for marketing communications for Hotel 16 At St. Catherine
Author: Kožíšková, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Procházková, Markéta
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis analyzes the marketing and communication mix of Hotel 16 At St. Catherine. This work defines marketing tools used in the hotel industry, SWOT analysis and segmentation. This analysis then derives individual recommendations for increasing the efficiency of marketing communication tools used.
Keywords: e-marketing; segmentation; hotel industry; Marketing communication; SWOT analysis; social media

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 5. 2011
Date of submission: 15. 12. 2011
Date of defense: 2. 2. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/32132/podrobnosti

Files for download

    Last update: