Image Analysis of MINI

Thesis title: Analýza image výrobku MINI
Author: Sajdlová, Kamila
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Černáková, Andrea
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje teorii především nástrojů marketingové komunikace a jejich praktické využití při ovlivňování image značky a výrobků MINI. Analyzuje typické zákazníky. Zabývá se pozicí značky na českém automobilovém trhu a klade si za cíl doporučit marketingové aktivity, které povedou k vyšším prodejům výrobků MINI v České republice.
Keywords: image; marketingová komunikace; MINI
Thesis title: Image Analysis of MINI
Author: Sajdlová, Kamila
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Černáková, Andrea
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis describes in theory tools of marketing communication and in particular their practical use in influencing the image of MINI brand and its products. It analyzes typical MINI customers. The thesis describes the position of the brand on the Czech automotive market and aims to recommend marketing activities that will lead to higher sales of MINI products in the Czech Republic.
Keywords: MINI; image; marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 5. 2011
Date of submission: 30. 1. 2012
Date of defense: 9. 2. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/32098/podrobnosti

Files for download

    Last update: