-

Thesis title: Analýza komunikační strategie nadnárodní firmy se zaměřením na firemní filantropii
Author: Hábová, Alena
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Halík, Jaroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Teoreticko-metodologická část se věnuje teoretickým východiskům marketingové komunikace, definuje pojmy a principy firemní filantropie a sponzoringu a postihuje aktuální stav v České republice. Aplikační část je zaměřena na rozbor sponzoringu a firemní filantropie koncernu Siemens. Analyzuje způsob začlenění do komunikační strategie, rozsah a specifika firemní filantropie společnosti.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 7. 2006
Date of submission: 18. 7. 2006
Date of defense: 31. 5. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3308/podrobnosti

Files for download

    Last update: