-

Thesis title: Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Author: Svobodová, Zdeňka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Černá, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]
Keywords: zákazník; CRM; segmentace; věrnostní programy; loajalitní programy; loajalita

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 5. 2007
Date of submission: 25. 5. 2007
Date of defense: 19. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5826/podrobnosti

Files for download

    Last update: