Brand influence on its target group

Thesis title: Působení značky na její cílovou skupinu
Author: Varhaníková, Andrea
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce "Působení značky na její cílovou skupinu" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jehož proces je zde popsán. Dále je zde popsána segmentace trhu se zaměřením na dětský tržní segment. V práci je představena firma Pribina a její produkty. Praktická část vychází z výsledků terénního výzkumu, který se konal v základní škole. Jeho cílem je analyzovat názory dětí na produkty značky Pribináček.
Keywords: značka Pribináček; dětský tržní segment; marketingový výzkum
Thesis title: Brand influence on its target group
Author: Varhaníková, Andrea
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Bachelor Thesis "Brand influence on its target group" focuses on marketing research as a proces. The thesis summarizes marketing segmentation, especially children market segment and also presents brand and its products. Practical part is based on proper marketing research in primary school. The aim of marketing research is to analyse childrens attitude to products of Brand Pribináček.
Keywords: children market segment; brand Pribináček; marketing research

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 12. 2011
Date of submission: 1. 5. 2012
Date of defense: 17. 5. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/35132/podrobnosti

Files for download

    Last update: