Analysis of the marketing mix in the company Sedláček s. r. o

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o
Author: Valíčková, Petra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Lešetický, Ondřej
Opponents: Polanecká, Šárka
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma "Analýza marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o." je především charakteristika vybrané firmy. Dále analýza aktuálního marketingového mixu nejen jako celku, ale také jednotlivých marketingových nástrojů. Závěrem zhodnotit stav firmy a případně navrhnout doporučení pro sestavení nového marketingového mixu, který by mohl vylepšit současnou situaci ve firmě.
Keywords: Marketingový mix; Marketing; Sedláček s. r. o.
Thesis title: Analysis of the marketing mix in the company Sedláček s. r. o
Author: Valíčková, Petra
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Lešetický, Ondřej
Opponents: Polanecká, Šárka
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of the thesis entitled " Analysis of the marketing mix in the company Sedláček s. r. o." is particularly characteristic of the chosen company. Further analysis of the current marketing mix , not only as a whole but also individual marketing tools. Finally, to evaluate the status of the company and to propose recommendations for the establishment of a new marketing mix, which could improve the current situation in the company.
Keywords: Sedláček s. r. o.; The marketing mix; Marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Institute of Health Services Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 4. 2009
Date of submission: 22. 4. 2012
Date of defense: 17. 5. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/27286/podrobnosti

Files for download

    Last update: