Strategy of Portcom company products introduction to German market

Thesis title: Stratégia uvedenia výrobkov spoločnosti Portcom s.r.o. na nemecký trh
Author: Berezná, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Novák, Stanislav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá stratégiou uvedenia výrobkov spoločnosti Portcom na nemecký trh. Cieľom je porovnať jednotlivé formy vstupu na nemecký trh, rozhodnúť o najvhodnejšom spôsobe vstupu firmy Portcom a následnom uvedení výrobkov na tento trh. Vyhodnotenie prebieha na základe porovnania výhod a nevýhod, ktoré zvolená forma vstupu pre spoločnosť Portcom predstavuje.
Keywords: spoločnosť Portcom; forma vstupu na medzinárodný trh; nenecký trh
Thesis title: Strategie uvedení výrobků společnosti Portcom sro. na německý trh
Author: Berezná, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Novák, Stanislav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá strategií uvedení výrobků společnosti Portcom na německý trh. Cílem je porovnat jednotlivé formy vstupu na německý trh, rozhodnout o nejvhodnějším způsobu vstupu firmy Portcom a následném uvedení výrobků na tento trh. Vyhodnocení probíhá na základě porovnání výhod a nevýhod, které zvolená forma vstupu pro společnost Portcom představuje.
Keywords: forma vstupu na mezinárodní trh; německý trh; společnost Portcom
Thesis title: Strategy of Portcom company products introduction to German market
Author: Berezná, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Novák, Stanislav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bachelor's thesis deals with strategy of Portcom company products introduction to German market. Aim is to compare particular forms of entrance to German market, to decide about the most appropriate method of entering Portcom company and further introduction of products in this market. Evaluation is done on the basis of advantages and disadvantages comparison that chosen form of Portcom company entrance represents.
Keywords: form of entrance to international market; German market; company Portcom

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 1. 2012
Date of submission: 15. 5. 2012
Date of defense: 15. 5. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/35488/podrobnosti

Files for download

    Last update: