Marketing Strategy of Studio Be Free

Thesis title: Marketingová strategie Studia Be Free
Author: Nováková, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Ondrová, Zdeňka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá analýzou stávající marketingové strategie Studia Be Free. Dále je provedeno dotazníkové šetření týkající se kvality služeb. Na jeho základě je poukázáno na nedostatky této strategie a na závěr jsou popsány návrhy na její zlepšení.
Keywords: marketingový mix; trh fitness služeb; marketingová strategie
Thesis title: Marketing Strategy of Studio Be Free
Author: Nováková, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Ondrová, Zdeňka
Thesis language: Česky
Abstract:
This work deals with current marketing analysis of Studio Be Free. Following part of the work is a questionnaire concerning quality of the services. The shortcomings of the strategy are pointed out on basis of the survey. At the end, suggestions how to improve the strategy are mentioned.
Keywords: marketing strategy; fitness services market; marketing mix

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 11. 2011
Date of submission: 15. 5. 2012
Date of defense: 15. 5. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/34474/podrobnosti

Files for download

    Last update: