On-line marketing of energy companies

Thesis title: On-line marketing energetických společností
Author: Zemanová, Daniela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Syrovátka, Oldřich
Opponents: Kaška, Nikola
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je nastínit situaci on-line marketingu energetických společností a pomocí dotazníkového výzkumu zjistit, zda je komunikace s energetickými společnostmi prostřednictvím sociálních sítí pro stálé i potenciální klienty zajímavá, případně co by ji učinilo atraktivní. Práce by měla být jakýmsi pilotním průzkumem v oblasti marketingové komunikace mezi energetickými společnostmi a jejich klienty.
Keywords: sociální síť; energetická společnost; on-line marketing
Thesis title: On-line marketing of energy companies
Author: Zemanová, Daniela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Syrovátka, Oldřich
Opponents: Kaška, Nikola
Thesis language: Česky
Abstract:
The target of thesis is to outline the situation of on-line marketing of energy companies and through questionnaire research to discover whether communication with the energy companies through social networks for constant and potential clients is interesting, or what mades it attractive. The thesis should be a kind of a pilot survey in the area of marketing communication between energy companies and their clients.
Keywords: on-line marketing; social network; energy company

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Social Sciences

Information on submission and defense

Date of assignment: 31. 3. 2011
Date of submission: 20. 4. 2012
Date of defense: 15. 5. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/31559/podrobnosti

Files for download

    Last update: